فرماندار زنجان بابیان اینکه کم کاری مدیران به هیچ وجه قابل بخشش نیست، گفت: همه باید با نهایت تلاش برای حل مسائل قدم برداریم.

خالقی امروز پنجشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: هر قدمی که در جهت رفاه حال مردم و پیشرفت و آبادانی کشور برمی داریم طبق آموزه‌های دینی مان همان روز برایمان عید است، وقتی مسئولیت یک جمعیتی را بر عهده گرفته ایم با جان و دل باید خدمتگزار مردم بوده و در حوزه کاری خودمان به نحو أحسن عمل کنیم.

او با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید زنجان را با دیگر شهرستان‌های استان مقایسه کنند، گفت: زنجان بیش از نیمی از جمعیت استان را در خود جای داده است پس شایسته نیست خود را با شهرستان‌های کوچک استان مقایسه کنیم.

خالقی: مصوبات مطروحه در جلسات شهرستان از لحظه طرح شدن در جلسات قابلیت اجرایی داشته و مدیران نباید منتظر صورتجلسه مصوبات باشند.

فرماندار زنجان از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا آمادگی لازم را جهت استقبال از مسافران نوروزی داشته و در این راستا همکاری بین دستگاه‌ها بیش از پیش باشد.

در این جلسه از خدمات سید بهزاد شفیعی قدردانی و سید مجتبی حسینی راد به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زنجان معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.